Feb 14, 2014

hAri JuMaAt

Assalamualaikum...

Lama tak menjenguk..jalan-jalan ziarah blog orang sebagai pembaca sunyi, macam2 cerita, ada yang dulu bujang dah kawen, dah pregnant, dah ada anak..macam-macam lah..dan tak kurang ada jugak yang macam WNA, menghilang dari dunia blog.

Since dah deactive akaun facebook, kembali lah mencari si blog kesayangan lah sangat ni...menghabiskan masa mencoret sedikit sebanyak.

Alhamdulillah WNA masih di HUKM dan dijangka tamat kontrak bulan 7 nanti..tak tahu apa kesudahannya..adakah rezeki masih di sini atau terhenti dalam 4bulan lagi.

Tahun ni tahun mencabar since WNA dah ambil alih Bahagian Katalog dan Pengindeksan totally..dan paling berat adalah penyelidikan..insyaAllah WNA akan cuba yang terbaik untuk kekalkan rekod baik perpustakaan ni.

Sejak akhir-akhir ni, naluri ibu menjadi-jadi..tapi kawennya belum lagi..jodoh tak sampai lagi..kapankah masaku? Ada sebab kenapa Allah tangguhkan apa yang kita inginkan..mungkin kita masih belum bersedia.

Semalam my staff ada bawak baby rompers..comel sangat especially untuk baby boy..nak beli tapi tak tahu nak bagi saper..tak kan beli pastu sangkut dalam lemari baju yang dah sedia penuh kat rumah tu..macam terover excited lah pulak. Calon nak kawen pun takder..


lebih kurang macam ni lah....comel sangat...tapi apakan daya, simpan dalam mimpi jer lah.

Ok lah..nak chow dulu..solat zohor then sambung kerja.
 

1 respon masam manis:

afzalsukasuki said...

eh eh kalau nak pakai sendiri pon ok :D asalkan muat hehehe :D

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger