Aug 19, 2013

uJiaN tAnDa kAsIh sAyanG Allah pAdA HaMbaNyA

salam pagi isnin

alhamdulillah masih ada rezeki sehingga pagi ini..

hari ni, pagi2 lepas shelve reading, trserempak dengan third boss in this office. "afifah, u tak sihat lagi ker?pergilah klinik." "saya dah sihat en. man." "u nampak pucat lah fifah." "saya tengah sakit hati dengan orang ni. tu nampak pucat dan tak sihat. demam saya dah baik dah." "ooo...sakit hati dengan orang jangan difikir sangat. nanti kita yang sakit." "yer en. man..tu pasal lah saya sakit. tak nak terfikir tapi dah terfikir..nak buat macamana.dua tiga hari lagi ok lah ni..=)(sambil mata rasa panas dan pandang ke tempat lain)." "jangan fikir sangat lah."

andai semua tahu apa yang hati ini rasa dan tanggung, mampukah kalian membuatkan hati ini tenang?hanya Allah yang tahu apa yang dirasa saat ini...dari Dia jualah ujian ini dan kepada Dia jualah aku memohon kekuatan...

2 respon masam manis:

LadyBird said...

awk putus cinta ke? :(,
sabar yer.. nnti akn hilang..

chiLleD...!! said...

mcmna LadyBird thu ni?

xpts pn tp dicurangi..=(

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger