Mar 19, 2014

tWenTy-FifTh aLrEadY - bELuM mAsaNyA

march makin di penghujung...
april bakal menjengah..
2014 hampir ke tengah, 2015 mula muncul bayang-bayang...
usia bakal bertambah lagi setahun..
yaa...
jauh di sudut hati risau..
risau masih bersendirian di usia ini...
segala impian dan perancangan terkubur..
ya..
yakin perancangan Allah itu lebih baik..
tapi aku manusia biasa..
kadang terdetik di hati kerisauan..
aku menghrapkan maghfirahMu saat ragu denganMu..
sehingga saat ini, 
aku berusaha untuk tidak lagi memikirkannya...
agar dapat ruang untuk bahagia..
bahagia dengan apa yang Allah atur..
atau mungkinkah sebenarnya hati ini mula berputus asa? harapnya tidak..
masih ada harapan..
cuma mahu mencari ruang..
seperti aku perkatakan, ruang untuk bahagia dengan aturanNya..
orang sekeliling mula menunjukkan riak kerisauan..
tidakkah kalian tahu bahawa diri ini lebih risau...
tapi apa dayaku..
hati ibarat tertutup untuk menerima..
patah hati mungkin?atau rajuk msih berbaki?atau menunggu seseorang?aku sendiri tidak pasti...
maaf ku pinta buat kalian berdua..
bukan niatku untuk tidak 
lagi memikirnya dengan serius buat masa ini, 
tapi...
mungkin belum tiba masanya.

3 respon masam manis:

NasQ said...

ala... baru 25...

chiLleD...!! said...

aah..bru 25 kan..

Lea IsNawi said...

muda setahun
im twenty six alreadyyyy

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger