Dec 18, 2011

first nite~

ehh.. ni bukan entry lucah.. hahaha.. jgn pikir pelik plak.. kalo lucah2 mst korg suka nak baca kan

ni nak cter pasal hal smlm. yelah.. xpuas ati..
pertama kali dalam hidup aku tgok org melayu beli VODKA dan minum depan aku.. pergh.. aku rasa mcm wow, bebasnya melayu nih,,

bukan org len.. kawan aku jgk. yg slalu lepak kat bilik.. yup.. mmg sejarah silam dia cukup teruk.. ia bukan utk mngumpat.. sbg satu perkongsian ilmu.. di mana aku rasa sgt mnyampah.. bila da minum.. khayal jek... nak bngun pon xleh.. apa la.. ko nak minum sampai susahkan aku. kena pimpin ko g bilik.. minum kat kedai mamak je.. beli vodka.. letak dalam botol air mineral.. dan telan air setan dgn tnpa rasa bersalah.. apa la.. ko ni islam..

dan yg paling aku xsuka.. ko solat, ko buat amal dgn niat pura2.. ni bukan maen2 dan reka2.. aku dgr dari dia sndr smlm.. dia rapat dgn budak2 masjid smata2 nak pura2.. skurg2nya dia ni org nmpak baik.. sia2 je amalan ko. haih.. ko tunggang tungging ari2.. solat mnagadap kiblat..

dan smlm jgk sbb aku mnyampah dgn dia.. aku jerkah sbb hisap rokok dalam bilik.. pantang aku cuma satu.. ko nak isap rokok.. aku xpeduli.. lantak ko.. tp jgn isap dalam bilik.. bila aku da terlalu mnyampah.. aku jerkah trus.. puas ati..hahahaha..

aku xsuka bau rokok.. aku cepat batuk kalo bau2 tu dalam bilik aku.. nak2 skrg aku selsema.. bau je asap rokok. trus hidung aku tersumbat.. sbb aku xleh tdo dan hidung tersumbat. aku jerkah kuat2.. hahaha..
aku tau ko otai pil kuda.. aku tau ko isap ganja, ice, syabu... bla3.. aku tau ko mmg smoker tahap gaban, aku tau ko slalu tdo ngan pmpn, aku tau ko slalu minum arak.. tp amal ko sbg islam.. dan ko berpura2 buat amal smata2 nak kaburi mata2 org len..itu yg aku xsuka.. manusia.. bila da dikaburi nkmat dunia.. trus ilang rasa nak tunduk dan patuh pada Allah..


dan sume tu berlaku dalam satu mlm.. first nite bg aku..hahaha..

7 respon masam manis:

Ym.Bundle [Blog.Sampah] said...

camne ko leh duk dalam bilik dengan dia plak?laki ke perempuan kawan ko ni nik?kompius..-_-'

chiLleD...!! said...

laki lah bro...xkn pempuan lak..hehe..haish..hehe

cimOt said...

aku ade sorang member yg ngaku dia penah teguk air setan tu..siyes tobat takmo dah katanya..bkn sedap..entah pape je..

Tukang Karut said...

orang cam ni nak campak dalam lombong pun ok kot...

ShahzCudin said...

semoga dia dpt hidayah Allah satu hari nt dan berubah..

sUe UnniE;) said...

aku mmg kagum ngan kekentalan ko mngurus member ko nih. aiseh. aku yg konseler pun serender..hakhak

ctk said...

sush plak ade kwn cmni..adoi...lau ct, xthu la nk handle cmne.,.adeh

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger