Dec 21, 2011

ko mmg xpenah berubah~

ari ni... ntah la.. xde mud nak tulis pape.. sbbnya aku da terlmpau geram.. ko bekas banduan.. 8 kali kuar masuk penjara no hal la kan sbb aku leh terima ko ngan baik.. aku berkawan ngan ko seperti kawan2 yg len.. tp aku geram bukan apa.
dulu ko kuar dari penjara.. xde org kg mahu terima ko.. ko dianggap budak jahat. ko dianggap budak yg paling kurang ajar kat kg.. sapa2 pon ko akan belasah kalo ko xpuas ati.. ko dtg sini.. ko bertumbuk dgn guard semata2 kes kad mtrik je.. ko dtg sini.. ko buat bnda2 yg xsepatutnya ko wat

ada sorg hamba Allah.. sepupu ko sndr.. amik ko.. bela ko dtg sini. bg duit belanja.. bg duit poket.. bg ko pnjam moto dia utk wat keje.. dia tolong carikan keje.. da 4 bulan dia tdo atas lntai semata2 nak bg ko selesa.. tp kini.. ko wat keje kotor balik.. ko jual pil kuda kat usm.. ko rosakkan bngsa ko sndr.. jahanam punya manusia.. aku bukan nak marah.. sbb ko sgt2 xberterima kasih.. kawan aku bela ko di saat xde sapa yg nak ko.. kawan aku bela ko di saat ko hilang arah.. bila ko da stabil.. ko cemarkan air muka dia kat blkg.

rumate aku merayu2
rumate: doh la weyh.. kesian la kat sepupu mu tuh.. dah la.. jgn la wat cmtu
bangsat: xpe2.. ni hal aku, ni hal aku.. dia xde kaitan ngan aku
rumate: doh la.. aku riso.. mu amik moto aku,, kan jadi pape.. aku nak guna moto
bangsat: xpe2.. aku beli motor baru kat mu kalo jadi pape kat moto mu
rumate: mu xkesian ke kat dia.. amik mu dan mu wat gini kat dia
bangsat: kalo dia tahu hal aku.. aku bunuh dia.. sepupu x sepupu.. sapa marah aku tetak je.. bia dia rau sapa aku
rumate:..............................

sepupu yg amik ko tyme ko hidup dalam buangan.. ko ckp cmtu.. yg bela ko, sampai dia snggup nak extend belajar smata2 nak tgok ko berubah.. ni ko bagi taik kat muka dia..

aku ckp awal2 la.. aku benci tgok ko skrg ni.. siyes aku benci.. aku pikir ko akan berubah.. tp ko xpenah berubah.. nilah manusia.. bila org tolong. ko tikam balik

aku harap ko berubah~

6 respon masam manis:

cimOt said...

memang dasar kacang laaaa dia tu..

kacang lupakan kulit..

ShahzCudin said...

panas jugak aku baca..
harap2 dia berubah..

Tukang Karut said...

kalau perlu dibelasah, aku nak tumpang sekaki,...

sUe UnniE;) said...

kuang ajar tu. kene bagi minum air basuh kaki..hehhe

~SaL IjOu~ said...

harus berderau darah berhadapan dgn org mcm tu..ya Allah..~

ctk said...

huhuhu...arap2 dia berubah lah..trok benor dh tu..huhuhu

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger