Oct 1, 2011

leh amik ke x???

aku ada masalah skrg ni.. saja je nak tnya pndapat.. ada satu surat berbunyi begini

stor akan dibuka pada 7/9/2011..
sila ambik segala barangan anda sebelum 19/9/2011 kerana bilik ini akan dikosongkan pada keesokan harinya..
sekiranya anda tidak berbuat sedemikian, pihak kolej kediaman menganggap anda tidak lagi mmerlukan brg tersebut dan barang2 tersebut akan dilupuskan


aku tgok notis.. dan ttba aku terpikir..*aku terpikir sbb dalam tu bnyak gler barang2 mahal*

so.. skrg da 1/10/2011.. persoalan berbgkit
leh x aku amik brg2 tuh? sbb aku tgok syg je kalo dorg kosongkan bilik tuh dan buang segala bnda dalam tuh.. 

*aku berkenan kat komik*
hahahaha..
bnyak komik yg dorg letak kat ctu.. geram jek nak amik letak dalam bilik.. leh atau x????


7 respon masam manis:

mizzkechique said...

amik je.. haha

sUe UnniE;) said...

err.. bole tak klu aku taknak bersubahat ;p

Tukang Karut said...

err... aku pun tak nak subahat...

jeBateja said...

tak boleh....bukan milik hang...walaupun bakal dilupuskan....tak leh....tak leh

hamzah ian said...

ambik je.. hhahahaha..

LadyBird said...

kalau x ambik rugi jugakkan? dibaung jerk.. hihihi~.. camne kalau tunggu dibuang dulu br ambik :P..

~SaL IjOu~ said...

err..err..~

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger