Sep 30, 2011

diri aku 1

assalamualaikum semua.. aku baru je dapat lptop ari ni.. rosak.. fan rosak lol..
nak xnak kena antar kat kedai lah..so.. nak cter ttg diri aku jelah ea..

bukan nak cter bnyak.. sket2 je..
items yg ada dalam bldi mnd aku..hehe.. aku minat yg jenis2 ni jek.. 
shampoo~ pantene yg pattern baru ni.. bes jek bau dia..kaler dia biru.. aku xjumpa gmbar.. bntai yg ni jelah..hehe.. bau dia lagi bes dari bau korg..hahaha
then facial face..dulu aku pakai safi atau eversoft... skrg tukar nih.. mula2 nek pimples jek.. skrg da ok.. hehe



toothbrush..oral B dari dulu smpai skrg.. xtukar2.hehe.

 
last sekali..toothpaste.. Darlie~ aku suka darlie.. tp tu r.. kalo aku pilih safi.. aku xsuka yg kayu sugi, aku suka bunga rawang..kaler merah2 tuh... ada la rasa cam gosok gigi sket,,hehe



korg lak cner?hehe.. share2 lah ngan aku.. mana tau nnt ada jodoh ke..sama mcm aku pnya..hek3.. 

satu lg tertnggal.. shower.. adess.. thanks sbb ada yg tgur..haha.. siot.. lupa lak nak letak.. meh.. shower aku cam budak2 sket.. aku suka carrie junior.. siyesly aku xtipu.. mmg bes tau.. bau dia cam bau buah buahan gtu..hehe.. tp yg ni mmg bes.. bau dia.. nyum3.. cam nak telan jek.. aku suka..haha

4 respon masam manis:

Tukang Karut said...

aku pakai sabun merangkap pencuci muka merangkap syampu rambut cap kapak... hoho...

Lea Isnawi said...

err sabun mandi xde ker?

heee

Bigdaddyz said...

shampoo dan berus gigi kita serupaaa...hehe

chiLl Out...!! said...

hahaha.. terlupa lak nak letak shiwer kat ctu.. adess..

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger