Oct 22, 2011

di mana dia??

salam

hari ni dah hari sabtu kan.
kejap jer masa berlalu
pejam celik pejam celik dah dekat hujung bulan dah
alhamdulillah masih diberi ruang dan masa untuk terus menghirup udara di dunia ini
bermakna masih ada rezeki untuk kita..alhamdulillah

hari selasa ni nak berangkat ke shah alam
rabu kena ambik jubah
then terus stay kat sana hingga 30hb *my convocation day*
tak berbaloi kalo nak balik.lebih baik tunggu kat sana
jadinya aku terpaksa amik cuti sminggu
as a result, gaji xpenuh lah..huhu

motiff sangat nak gtau sume tu kan..abaikan..hehe

meh2 uji minda..mesti da yang dah tau kan tapi ak tetap nak letak jugak kat sini suh korang cari di manakah kucing???




selamat mencari


Photobucket

3 respon masam manis:

ctk said...

wah..dah nk convo eh? tahniah2 :D
ct lak berdebar nk masuk sem baru
cm xbersedia je nk hadap buku balik..
huhuhuu


#kucen tu adew kt batu...haha

NOOR FATIN said...

tahniah!! hehe..

penah nampak kucing tu tapi entah la, dah lupa =p

~SaL IjOu~ said...

err..siyes x nampak itu kucin..

tahniah!~ selamat berkonvo!~ ^^

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger