Oct 24, 2011

ustaz azhar idrus

ari ni kita berbicara ttg ustaz azhar idrus.. korg ada kan ustaz2 yg korg suka.. dalam bnyak2 ustaz.. al fadhil Ustaz Azhar Idrus.. ni yg paling aku suka.. beliau org trg.. dan smbutan2 dalam ceramah beliau adalah bersamaan dgn satu solat jumaat.. di masjid lembah klang mnghimpunkan lebih dari 8000 org jemaah.. dan yg paling ramai adalah di masjid di shah alam.. melebihi 10000 org. mat2 rempit ramai yg hadir dan bersolat jemaah di masjid tersebut.. jualan kopiah sgt2 mnguntungkan tyme tuh (rugi aku xjual kopiah..hahaha). dgn baju tshirt dan berkopiah.. deretan motor2 mat rempit memenuhi kawasan masjid.. polis pon terpksa mgawal keadaan berikutan suasana yg terlalu sesak..

ini satu rhmat dari Allah.. seorg ustaz yg berjaya mnyatukan islam di bawah pnji2 dakwah.. dan sorg ustaz yg berjaya mncipta satu fenomena dakwah terbesar di malaysia pada masa kini.. terima kasih ustaz.. sbb sedia berkhidmat dan mmberi tunjuk ajar dalam islam..

dan ari tuh ada artcle ttg ustaz Azhar Idrus dimasukkan ke hospital disebabkan sakit jntung.. dalam masa beberapa jam.. lebih 50000 komen diberikan.. berikan ruang dkwah yg luas utk semua ustaz di malaysia.. semoga syiar islam terus memancar dari hari ke hari..


ustaz.. teruskan berkhidmat.. terima kasih atas sume ini.. semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.. (gmbar lama k.. saja2 nak post kat sini.. ceramah beliau pada 24 julai 2011)

6 respon masam manis:

ShahzCudin said...

Suka dgr ceramah ustaz ni jgk kt YT..tp xde peluang lg nak pegi cramah die.. I.Allah, satu hri nt..

chiLl Out...!! said...

sila lah pergi.. hehe.. sonok sbb dia btol2 pndai amik ati pendgr..haha.. bes!!!

Tukang Karut said...

owh... bagus... ramainya yang nak dengar ceramah ustaz ni...

Ym.Bundle [Blog.Sampah] said...

perghh..ramainye..kuliah agama ustat azhar kat lembah klang ni aku selalu miss sebab ramai sgt org..last2 layan youtube je..hehe

NOOR FATIN said...

dia best! saya pernah jugak tanya beberapa soalan pada dia dan dia jawab :)

ctk said...

ustaz idrus memang popular..dy sempoi n jawab sume pertanyaan pemint dia..hihi..bgus betul

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger