Sep 17, 2011

esok hari pertama

salam

entry pendek lagi. esok aku kerja. jadi malam ni tak leh tido lewat2. aku kerja biasa2 ajer. isi masa lapang sementara apply kerja lain and tunggu konvo. aku kena jaga kedai komputer. kebetulan dekat umah, memang jimat lah. kos pengakutan pon xde sebab aku g ngan ayah jer. otw ayah nak gi kerja, aku tumpang ler.

tiba2 aje kerja kan..aku pun tak sangka. hari tu ayah ada tengok dalam mudah.com. da kedai komputer dekat ngan umah nak pekerja. so, kitorang try g usha2 lah kan. aku ingat tak dapat. sekali dia suh aku masuk esok. so, pasni kurang lah aktiviti online nih. kerja 6 hri seminggu dri 8pg-5ptg. malam orang lain lak.

tu jer aku nak gitau..motifff sangat kan..xpe, INI BLOG SAYA




Photobucket

13 respon masam manis:

NOOR FATIN said...

selamat bekerja!! ;D

~SaL IjOu~ said...

pengalaman tu penting..selamat bekeje~ =)

Tukang Karut said...

kerja rajin2... hohoho...

JIJI YU said...

waa dah strt bekerjaya

chiLleD...!! said...

jiji
aah..bru start hri ni

abbymira said...

jd pekerja yg cemerlang..hahaha

H.J said...

kedai komputer tu boleh la kalo nak online..haha

afzalsukasuki said...

nasib ada kerja.kerja la mana2 dulu,timba pengalaman ye :)

chiLleD...!! said...

afzal
orite..memg kerja nak cri penglaman dulu..=)

dill said...

kat sane tak leh online la ye? takpe2, pengalaman bekerja :)

dill.

tzmlt said...

urmm,bgus2..tgu konvo kn..stdy amik kos ape??

ctk said...

hehehehe.......kerja2 pOn dapat on9 :P

Run Away said...

selamat berkerja...;d

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger