Sep 16, 2011

apa nak buat bila tak de idea??



salam..
hari jumaat dh nak sampai ke penghujung..tapi kalo ikut islam, hari jumaat dah habis..

hari ni siyes tak de idea nak hupdate. rata-rata dah aku gi nak cari idea. dah sampai ke kampung di hujung sinun tapi tak dapat-dapat jugak.
so, aku tutup hari ni dengan ucapan
SELAMAT MALAM
HAVE A SWEET DREAM
tapi nak jln2 jap sblum tidor walaupun tunggang siput jer..hehe



Photobucket

6 respon masam manis:

tzmlt said...

hihihi:)slmt malam.:)

||aLeaSaRa|| said...

owh samalah bila idea takde tu yg merapu lukis doodle.selamat malam ye :)

Mrsfaizorworld said...

selamat malam...

dill said...

selamat malam :)

dill.

H.J said...

selamat malam..

Tukang Karut said...

apa nak buat? erm.... tdo je la...

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger