May 5, 2011

latihan Industri

adeh... kerja kilang?? engneer a.k.a jurutera? kena pikir balik..sbb:

  1. xde life.. siyesly bosan
  2. xleh solat jumaat.. pekerja tua nak mati pon xsolat
  3. bz.. jumpa klien, rework dan recheck keje kat kilang len
  4. makan ngan klien.. siyes xbes..formal bincang sal projek
  5. nak jgk bersama isteri di rumah (cam da kawen je..haha)
  6. sbb ramai pekerja rasa solat cam bnda simple..tinggal pon xpe..
xbes la.. ni ari ketiga.. macam harem. sgt bosan kot.. duk ngtuk dalam bilik eng.. aku diberi bilik, meja dan komputer.. tp utk apa? men fb?

nak wat keje, dorg xbg sbb bahaya.. so what? pe kaitan ngan korg bg aku elaun? adeh.. xphm btol aku..

da berapa kali aku kena marah kat sana.. dtg lewat pon penah..ari kedua.. kat sana cam kilang jepun.. senaman jam 7.55.. then meetg jam 8.30, pastu wat keje kalo ada.. kalo xde termenung hingga tersengguk2.. siyes bosan.. aku tnya engneer sal bnda2 yg berkaitan.. senang je jawapan ''sy xstdy lg sal tu, ada soklan len x?''

demm.. ko engneer tp ko xtau pape.. tnya makcik kat ctu lagi tau dari ko.. cehh
makcik lg excited nak cter bnda yg dorg wat kat aku berbanding ko yg asik diam je.. cakap projek department tp ari2 duk chat.. cehh

bosan dan aku rasa xnak extend latihan industri ni..ckuplah.. bosan

2 respon masam manis:

JIJI YU said...

bab pekerja tinggal solat ko rotan je

Solehah said...

macam tu plk eh life kat kilang. tapi betul jgk yang buat keje mati-matian ornag bawah2 la. so kalau nak tau banyak benda kena tanya dorg.

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger