May 3, 2011

ENTRY KHAS

salam..
yeah..dah dapat kembali menulis..okeyh..aku tipu..exam masih tak habis lagi..
tapi memandangkan usia blog ni dh masuk setahun 4hari, ak nk wat entry khas sempena setahun usianya..hehe

aku nak ucapkan
selamat menyambut ulang tahun pertama
buat
MASAM MANIS KEHIDUPAN
http://sweetmatchs.blogspot.com


tak banyak yang berubah dan bertambah..dalam erti kata lain tiada improvement..
dan kami berblog pon hanya nak berkongsi dan meluah apa yang kami rasa..
harap objektifnya tercapai
tak kishlah dalam masa terdekat ataupun sepuluh tahun akan datang..janji kami cuba berkongsi..hehe
harap juga kami dapat hasilkn sesuatu yang betul2 berkualiti dan bermanfaat untuk dikongsi bersama pembaca..

tu saja lah harapan aku sempena ulang tahun pertama ni..harap terus berkekalan





Photobucket

4 respon masam manis:

wan said...

berkekalan sampai bila bila.boleh tunjuk kat anak cucu. :P wakaka~

aque said...

eppy bufday... hehhehe
chaiyok!!

chiLleD...!! said...

@wan
kalau pnjg umur..=)

chiLleD...!! said...

@aque
thank you..=)

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger