May 11, 2011

the last one

salam dan selamat pagi...
entry terakhir dari merbok..korang semua mesti sudah nyenyak dibuai mimpi indah. aku pun dah ngantuk tapi disebabkan malam ni ada sedikit pesta, terpaksalah aku gagahkan mata tuk celik. sempena dengan berakhirnya paper petang tadi, kami satu rumah sepakat adakan pesta clearance.yeee..pesta kemas mengemas sebab esok masing2 bawak diri. perjuangan di bumi kedah sudah tamat. yang tinggal hanyalah kenangan dan pengalaman. tiga tahun di merbok, macam2 aku belajar. moga apa yang aku terima mematangkan diri aku. kalau ada rezeki insyaAllah aku akan teruskan ke perjuangan yang seterusnya.

buat teman2, rakan taulan dan sahabat handai,
daku memohon seribu kemaafan andai selama pertemuan ini melahirkan seribu satu masalah buat diri kalian. juga halalkan segala makan minum, harta benda dan sebagainya. moga ketemu lagi di suatu hari yang telah ditentukan olehNya..moga kalian sentiasa di bawah RahmatNya dan sentiasa disinari hidayahNya..

hanya doa yang mampu mengiringi perpisahan ini.....



setiap pertemuan pasti ada perpisahan..




gambar dicurik dari encik google



Photobucket

6 respon masam manis:

aque said...

urm.. papai.. semogew berjayew didunia luar.....
chaiyok!

Solehah said...

sedih kan hari-hari terakhir, terutama dengan kawan-kawan..

jeBateja said...

sedih plak den baca post ko ni....so...dunia blogger pun hang tinggalkan ke..??

chiLleD...!! said...

@aque
thanks..hehe

chiLleD...!! said...

@solehah
aah..sedih jugaklah..sedih nk tggal kwan2 yang masih kt sana..

chiLleD...!! said...

@jebateja
jgn nanges ye jebat..hehe..dunia blogger xtggal..tp mgkn kurg dh sbb tenet slow kt umah.tmbah dengan masih bizi berpraktikal..he

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger