Nov 1, 2011

GAME : Tag, Ask , Answer

salam
i'm back!!!
alhmdulillah sume dah selesai

hri ni nak selesaikan hutang ngan cik CT
terima kasih tag kitew

1)nama gelaran kamu apa?yang negatif..hihi
-wan dulang...sbb kna pegang dulang masa jdi fasi tuk minggu orientasi..(da tnda negatif tu kira negatif lah kan..hehe)

2)time besday kamu.apa adiah yang kamu harapkan?*jwpn jangan mlmpau n xmasuk dek akal :P
adiah dr yang tersyang (mak ayah n adik2)..org lain nak bg pon xpe..bg somthing yang bes2 yang bolh diguna atau dibca..hehe

3)makanan dan minuman yg kamu gemar? (ini soalan budak2 tp penting lau ct nk blnje nanti ! :D)
makann dan minuman kt McD..hehe..snang CT nk bnjer t

4)apa yang kamu rasa nak beli tapi xtercapai lagi?n berikan sebab knp x mencapainya? :P
hurmmm...cincin kawen..sbb umi ayah xbg lgi..hehe

5)kalau kamu gadoh ngan bf kamu,apa kamu buat?merajuk xnk layan or lawan balik? :D
soalan bonus ni..ni citer dulu2 lah ni...kdg2 lwan balik, kdg2 xlayan...hehe

6)sapa artis yang kamu betul2 nak jumpe? :)
~no answer~

7)apa hObi kamu bila kamu rasa bosan sangat? saje nk nyibuk :P
tdur lah..hehe

8)apekah 'something' yang kamu dah buat untuk banggakan mak ayah kamu?
kena tanya mak ayah ni..hehe

9)kalau saya xlawat blog kamu sebab xder mase or mungkin terlupe..sudi x kamu datang jenguk sendiri? *sOalan cepumas
sudi jer

10)kamu adew kucen x? bape ekOr? :D
xdew kucen..kucen ada stu ekor jer..hehe


11)lagu apa yang kamu suka dengar setakat neh? :)
aku maafkan kamu-jamal abdillah ngn malique


dah siap..
berenti sampai sini jer
xsmpat nak wat soklan..he


Photobucket

6 respon masam manis:

Lea Isnawi said...

hai wan dulang!

hehehe

Tukang Karut said...

hoohoho wan dulang paku serpih...

ctk said...

wan dulang???hahahaha,...ciannyer kamu..thank syg cOz jawab...terubat sepiku terhadapmu :D


*nti kita jumpe ct blnje mcD k :)

sUe UnniE;) said...

slmt berkenalan wan dulang..haha

Ungu Violet said...

wah...ct nk banje mekdi...nak jugakkk..:P

ctk said...

ungu violet jgn ngadeeee.hahahahaha

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger