Nov 5, 2011

farewell

salam

setelah jarang2 menghupdate blog ni, makin kering idea..
tak tahu nak mula macam mana
tak tahu nak cerita apa
ditambah lagi dengan komitmen terhadap perkara lain
idea makin menghilang
input semakin kurang
blog makin tidak bernyawa

anyone can give me an idea??

ok2..i get it

2 hari lepas kitorang kuar makan2
sape kitorg??
sape lagi, bos, aku n kwan2 sekerja
sbb kawan sekerja ak dah dapt kerja kt putrajaya as a branch manager
agak jeles ok
masuk kerja sama2 tapi dia dh dpt kerja
ak gak yang masih disini
kira makan2 tu mjlis perpisahan lah sambil kenal2an ngan pekerja kt kedai lagi satu
kita tengok gmbar je lah yer







yang dapt keje yang duk kt hujung tu..bju hitam=)


ini antara lauk pauk yang diorder








pastu apa lagi
melantak lah sampai licin


misi nak dptkn isteri solehah, so, dia licinkan sume skali
hehe



psst::cik CT, bese awak slalu post sal mkn2 kn..hri ni kiter pon da gak sal mkn2..hehe

Photobucket

4 respon masam manis:

ctk said...

hahaha..jeles lettewww...eh..ct pon ader amik kt four season..tgk x tgk x??? sameee..hahaha

Tukang Karut said...

erm... ni yang aku rasa nak letak gambar makanan gak!

NOOR FATIN said...

yang bawah tu gambar awak? hehe

chiLleD...!! said...

noor fatin
tu bukan sy lah..sy pempuan sejati tau..hehe

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger