Oct 20, 2011

kena tipu bhai..!!!

aku nak gtau satu bnda.. satu bnda yg aku rasa korg patut tau.. dan alert.. ttg psgn korg..
satu kisah benar.. yg selalu terjadi di kalangan org yg kapel.. slalu terjadi...
 kisah sorg pmpn kejutkan bf dia bngun solat....kisah ni llki yg tdo dan TAK bngun solat lg..

kriiiiinggggggggggggg kriiinnnnggggggg!!!!!!!!
(xjawab col)

kkkrriiiiiiiinnnnggggg krrriiingggggg!!!!!
(xjawab lg)

kkkkkkkrrrinnnggggg krriiiiingggggggggggggg!!!!
(llki jawab fon)

peristiwa pertama
pmpn: hello, assalamualaikum abg, bngun2.. da subuh da tau...
llki: urrmmm... abg da bngun.. baru je pas solat
pmpn: betul ke abg da bngun?? ke abg mamai..
llki: aah.. td abg lambt jawab sbb abg solat lah syg..


peristiwa kedua
 pmpn: hello abg, bngun la abg.. da nak kul 7 da tau.. da lewat nih
llki: abg bngun awal la td syg.. abg solat awal waktu tau..then tdo balik.. tu yg ssh nak bngun tuh.. sbb baru je tdo



take alert!!
sbnrnya bnyak terjadi cmni kalo korg nak tau.. pmpn atau llki.. sama je.. aku bg satu kisah dua peristiwa.. dan kalo pmpn tu kaki tdo.. atau llki kaki tdo.. kalo dgn bf atau gf.. penuh ngan pura2...
cara nak kenal senang je.. kalo awal2 pg kamu msg.. dia xreply lgsg. xpenah2 rply.. da tgh hari baru gedik2 nak reply.. yg tau paham2 jelah ye.. kecuali lah.. kalo llki tu bz.. cam bgun awal solat2.. then tdo balik.. then bngun2 berkejar2 g mndi utk ke kelas.. haha.. so.. jgn salah sgka dulu.. mybe kejadian tuh berlaku sebaliknya..

ada tu llki yg kaki tdo atau pmpn kaki tdo.. kalo llki lah.. sbb aku ni llki.. cth...~
llki: aku, kalo aku tau sapa ngadu kat awek aku prgai aku, mmg aku bantai cukup2 budak tu.. kuang ajaq nowh!!! mmg aku sepuk sampai tercabut gigi.

see............. mlm dia berjaga.. spy dapat pura2 kat gf dia, dia xkuat tdo.. 
  1. bukak ym atau skype..tp asik idle jek... tp ssh nak kontek.. kdg2 ada, kdg2 xde.. (jgn salah paham, llki mybe tdo atau g mkn, atau pergi main pingpong)
  2. pagi2 mmg sah xjawab fon la tau kecuali tang subuh tuh.. jawab tp xsolat..hahaha.. kalo xjawab, refer pada peristiwa kedua...katanya tdo dan g kelas padahal TAK pergi kelas pon sbb tdo. (ssh nak detect sbb jauh kan, kalo dekat leh la intai2 llki tuh g kelas atau x)

so....... hidup ni penuh dgn pura2.. bila da kawen.. mmg gaduh teruk la sbb prgai cmni...hahaha

3 respon masam manis:

ShahzCudin said...

xpyh la pura2 kn..jujur tu susah ke..?

Tukang Karut said...

ntah...

ctk said...

ct pon isau..huhu..ntah bley cye ke x dia tuh..haishhh...

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger