Oct 5, 2011

hah.. yg ni aku benci!!~

aku cerewet, xsuka ini, xsuka itu...
 nah.. skrg aku bg list... 
  1. aku benci pmpn atau llki yg pengotor.. aku, kalo masuk bilik kawan2.. kalo tgok baju bersepah2.. nek nyampah jek.hahaha
  2. batuk atau bersin jgn xcover pape.. beb... kalo lu tau lu resdung, lu bawak la towel kecik tuh.. cover sket.. ni nak bersin sampai 100 kali depan aku, xla aku rasa jijik sgt.. batuk pon cmtu.. tyme aku makan. leh je batuk2 depan aku.. cyap terasa "angin" peyakit batuk ko tu kat muka aku..haih
  3. aku xsuka kalo pnjam barang aku xantar2.. antar la weyh.. ko pinjam barang aku, kat wat budus je.. cyap wat harta..hahaha.. leh plak ngaku kat awek dia, "baju baru abg, baru je beli tau".. weyh!!! tu baju aku ok... cyap si awek tulis status fb.. "dgn abg tersyg dan baju barunya"
  4. kalo da tau pinjam duit tu.. pndai2 la bayar.. ni x.. sampai aku kena mntak sedekah ngan mak ayah aku.. sbbnya.. "dude,,tolong dude.. aku sengkek da ni.. meh la 2 3 ratus, aku pnjam bulan ni.. t aku bayar trus bulan depan bila dapat gaji".......................kesudahannya?? "aku xtau leh bayar ke x.. tgok la ye.. aku bayar sket2.. 50 dulu ke".. ceh.. siot.. aku ikat perot tolong korg, korg lak jahanamkan idup aku.. 
  5. tolong jgn nak marah aku sal awek.. jgn cari gaduh ngan aku kalo AWEK yg korg minat, minat aku.... cam bodoh je nak gaduh sbb awek.. padahal aku xkenal pon sapa pmpn tuh.. haih..
  6. dan kalo ko muslim.. tunaikan lah tngjwb ko sbg muslim. aku bukan sakit ati kalo korg xsolat.. aku xjeles sedikit pon.. cuma aku kesian.. korg kena qada' balik solat yg korg tinggal beratus2 ribu rakaat tuh *kalo dah 20 tahun xsolat, xkan 4 rakaat je kan???*
  7. aku malas nak type dah... hahahaha.. korg tmbah sndr ekk~ lalalalalala

8 respon masam manis:

Tukang Karut said...

aku sukan yang no 4 tu... hoho... dah pandai pinjam pandai la bayar....

L said...

benci bebenor eeeh diaaa. huhu

derhaka pada ibu bapa??=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/10/6-jahanam-3.html

Ungu Violet said...

selalunya kalau nk pinjam bukan men lg...taim nak pulang...mak aii...mcm kita lak nk mintak sedekah...huhu

Lea Isnawi said...

xsuke jugak
org yg reti pijam brg, tp xreti xpulang balik
grrrrr

Bigdaddyz said...

1 sampai 6 sama sahaja rasanya....sendiri mahu ingat la...hehe

dill said...

no 4 tu masyuk. ade manusia tak reti2 bahasa. menci aku!

dill.

jeBateja said...

kawe tgh tunggu org bayar hutang ni....buat dek jer ni....adehhh

ctk said...

no .5 pon terbaikk..biaq pi la pompuan tu suka pOn..xreti jaga la tuh...hehe

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger