Oct 8, 2011

disisimu aku terdiam..........


salam

alhmdulillah..dh lega sikit...

dh boleh bernafas dengan lega..tak da lg yang menyesakkan dada

hanya padaMu kuserah segalanya
hanya Engkau tahu apa yang terbaik buatku


aku kerja kt cc ni, tiap2 hri bebel kt budak2 ni
sebab aku tak suka budak2 yang main game sepnjang hari
membazir duit mak bapak
pg ni da sorang makcik datg cri anak dia
nak suh g beli telur tapi sampai ke akhirnya anak dia tak g pon
dia pesan jangan bagi anak dia main
siap introduce anak2 dia kat aku
tunjuk muka bg aku cam
ok makcik
sy pon setuju kalo makcik cakap cmtu


kalo hri jumaat lak, aku akan halau budak2 pergi solat
pergi tak pergi aku tak tau lah
harap2 budak ni berubahlah





Photobucket

4 respon masam manis:

Tukang Karut said...

hoho... bagus nya makcik ni jaga cc...

kim dong-yul's said...

jaga cc? wow bole online free :D

ctk said...

hehe...bagus r menghalau budk tu g solat...budk2 ni lau kita bg muka, tiap2 ari dtg bazir masa..huhuhu

cimOt said...

aq setuju sgt ngan makcik tu..
tp zaman skrg ni bukan budak2 je tp org beso pon sama membazir lepak cc main game..adoyaiiii..camne la org melayu nak maju..

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger