Sep 3, 2011

kenal x sapa nih??

laloq: ehem3.. salam pakcik.. boleh tumpang tnya.. kenal x mek deraman?

pakcik: mek deraman? yg mana satu tu anak muda? xpenah dgr nama tuh

laloq: ooo.. macam tu pulak... mek deraman ni llki,, ensem2.. yg muka macam omputih tuh.. nama je deraman.. tp kalo sebut betol2 jd doraemon.. kenal x?

pakcik: rasanya macam xkenal.. pakcik lama dah duk kg nih.. sume org pakcik kenal.. mek deraman...... hurmmm.. yg mana satu ea,,

laloq: alaa pakcik.. yg muka dia ada dua lobang idong tuh.. misai ala2 datuk K.. pemes pakcik.. mek deraman ni kan pakcik. dulu dia yg paling emsem kat sini.. muka dia tuh.. kalo janda2 tgok.. meleleh ayak liOq..

pakcik: xkenal la anak ooi.. rasa2nya cam xde kat kg nih nama tuh.. da 30 tahun pakcik hidup kat kg nih.. xplak ada org sebut nama dia kat depan pakcik.. sapa anak dgn mek deraman tuh? ayah ke?

laloq: pakcik.. tu xpentg pakcik.. yg pentg rupa mek deraman ni pakcik.. dia dalam umoq 70 tahun. ada misai datuk K, uban kat tepi2 ni. jnggut ala2 rosmah mat aris, pakai songkok tinggi 8 inci.. rasanya pakcik kenal kot

pakcik: aish anak ni..pakcik btol2 xkenal.. jawab soklan pakcik.. mek deraman tu ayah anak ke?

laloq: sebenarnya saya xkenal pon dia.. ada dalam bygn saya je, saja buat2 tnya, ntah wujud ke x mek deraman tuh... saja je tnya. kot2 ada la org macam tu kat kg nih..hahahaha

pakcik: ppprffff!!!!


haaa,, lupa.. selamat ari raya k.. maaf zahir batin..hehe.. jgn lupa pose 6 k..

3 respon masam manis:

cik sue ;) said...

oo.mek deraman.. ala..yg duk ujung kmp0ng tu. sdara la ngan datuk k tu.

chiLl Out...!! said...

btol da tuh,,hehe

Tukang Karut said...

ooooo aku kenal tuuuuuuuuu... rumahnya belakang masjid yang ada dua tiang batu saja... hang nak aku hantarkan ke?

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger