Sep 8, 2011

adakah aku popular???

huh.. kat umah aku sejak akhir2 ni pelik.. mmg kejadian da berlaku lama dah.. tp bila tyme raya ari tuh.. sume makin truk..haha

budak2 dtg umah aku.. ramai2 la kan.. pmpn.. dalam tahun 4 ngan tahun 5.. dia ckp kat adik aku

*awak, sy nak kenal ngan abg awak leh x? yg muka putih2 tuh*
siot..hahaha.. td dtg 3 org. aku duk dalam bilik.. dorg usha2 aku dari jauh

ttba mak aku pnggil drog mkn nasi, adik aku pon ckp
*umi, jgn la,, nnt sket umi sbb dorg nak tgok angah..huehuehue*

aku bgtu popular di kalangan budak2..
baby pon cmtu jgk.. aku usha2 baby, ttba dorg nak aku dukung dorg.. padahal aku tgok je kat dorg smbil wat piece!! *blink2*

aku cuma lah sorg llki.. cam pelik je kalo llki muda2 pegang baby.. tp dorg xkisah sbb aku pndai jek pgang baby even yg dalam pantang..huhu.. ada budak2 ramai dalam fmly aku.. da bese


adakah aku arrogant??? hahaha.. puji2 diri sndr sgala.. saja je nak tulis.. kekadang ada tmpat nak luah kah.. ceh..

9 respon masam manis:

NasQ said...

eleh... budak tu pandang pasal nak duit raya je... hoho...

Lea Isnawi said...

sokong kata2 TK tuh
dior nak duit raya je tuh

Anonymous said...

ko mmg popular. kurang popular ckit jer dari aku.hahaha..

wah..! aku nk g umah ko jgk ah, nk usha ko.. ;p

chiLl Out...!! said...

haha.. ish3.. budak2 kan.. nak wat cner la sgt.. mybe aku ni sbhgian cam dorg kot..hik3..

Noor Fatin said...

eh kejap, awak ni perempuan ke lelaki ek?? lelaki ke? wuu~

chiLl Out...!! said...

cik fatin: ada 2 writer yg posting kat blog ni..hehe.. yg pemes pmpn, llki cam sy ni xbertauliah je.. atau sub-con pnya writer..hahaha

Hafizin Jamil said...

ko ada baka artis kot..haha

LiFe KaMi said...

wah kira dahsyat ni..
bole jadi pengacara tom tom bak..hehe
tgh tgu duit raya sebenarnya tu..

cimöt said...

wah wah wah

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger