Aug 8, 2011

jika diberi pilihan...(UPDATE)

salam..macamana puasa anda hari ni??masih baik kan semua??

berbalik pada tajuk. jika anda diberi pilihan, apakah yang anda pilih dan apa sebabnya. pilihannya berbunyi begini:

jika anda diberi pilihan untuk menyelamatkan salah seorang antara ayah, ibu, suami/isteri dan anak. mana satu yang akan anda pilih. anda dikehendaki pilih seorang sahaja.


jom share pilihan anda dan sebabnya sekali...


update: sebenarnya mana-mana pilihan pon boleh..sebab anda masing-masing ada jawapan dan sebab tersendiri..ni lah buktinya kita ada pendapat sendiri. setiap antara kita mempunyai pendapat yang berbeza dan belajarlah menerima pendapat orang lain jugak sebab masing-masing ada hujahnya sendiri. bagi yang xdapat buat pilihan, cubalah buat pilihan dan bagi sebab..saya sendiri xdapat buat pilihan tapi disebabkan terpaksa pilih sorang jer, saya pilih anak sebab tanggungjawab saya menjaga anak, dan kalau saya lelaki, saya pilih ibu sebab tanggungjawab pada ibu. pilihan saya berdasarkan tanggungjawab. ada juga jawapan yang saya dapat, pilih isteri sebab ibu dan ayah takkan lama dah dengan kita, dan dengan isteri boleh dapatkan anak lagi. macam tu lah. pape pon, terima kasih bagi yang sudi beri pendapat anda.





Photobucket

6 respon masam manis:

H.J said...

pilih ayah..ayah mesti gagah..pastu dia pom blh tolong selamatkan yang lain2..haha

cimOt said...

oh sungguh tak tahu yang mana satu..semua orang tersayang..

Cik Bell said...

kelirunye aihh.
bell pilih ibu..sbb nabi penah kata..3 kali ..ibu adalah keutamaan :)

FM said...

boleh pilih semua? saya mahu semua.

NOOR FATIN said...

saya pilih ibu :)

awak, foot detox kalau jual kat pasar malam xtau la berkesan ke x., hehe saya dapat pn dari internet, mmg berkesan :)

chiLleD...!! said...

h.j
owh.sngat kreatif..btol jugak tu..

cimot
tapi kalu kena pilih sorang jer cnner?

cik bell
bagus jugak pilihan tu

fm
pilih sorang jer

noor fatin
sebabnya??
ooo..tu lah..yang kt psar mlm tu diragui sikit.

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger