Jul 3, 2011

Salam Ahad

salam..

ceriakan hari ahad dengan senyuman..
senyummmm..




tapi aku dalam mud kacau bilau haru biru hijau merah...
tak tau nak cakap cnner...
lebih kurang cmni lah kot



aku rindu seseorang
tapi ntahlah...ntah..ntah..
eh...eh..pe ke jadahnya ntah2..
sudah2..merapu meraban meroyan lak di hari ahad yang sejuk lagi permai ni.
sebelum lebih banyak yang tak berfaedah mncul
baik aku undur diri dulu
sujud pada yang Maha Esa
supaya hati berbunga2
macam ni




dan hilang segala perasaan yang tak patut menghuni di hati ini sehingga tiba masanya




Photobucket

5 respon masam manis:

ain fathihah said...

hehe rindu saya ke? alololooo, kesiannya

jeBateja said...

ko ni...rindu kat den pun...terus terang je lah....den tak kisah punya....ahakz

chiLleD...!! said...

@ain fathihah
aah..h lma ain xdtg sini kn..tu psal lah rndu..hehe

chiLleD...!! said...

@jebateja
den dh bg hint dh..tiap2 hri visit jebat..hehe

LiFe KaMi said...

ini kes berat ni..
skang da hari kamis mungkin tak rindu da kot..hehe

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger