Feb 2, 2011

..luahan hati seorang pelajar..

salam..

Isu pelajar malaysia di mesir makin reda. kerajaan pun dh ambil tndakan sepatutnya. Alhamdulillah, kebnyakn pelajar telah selamat dipindahkan dan selamat tiba di tanah air. perkembngan terbaru boleh didapati dari SINI.

perkembngan sal aku pulak..
biarlah korang tak nak tau pon. aku tetap nak citer kt sini. aku nak luah segla kesedihan yang da. dah tak tau nak luah kt mana. xda orang sudi nak dengar.huhu.
nak ckp kt my parent, t diorang pon turut sedih lak. sebenarnya jumaat ni aku dah kena berangkat pulang ke kedah. cti masih berbaki 2hari, sabtu dan ahad.
sedihhhhhh....
balik sana pun xda orang lgi. housemate aku of cos lah balik hri ahad.
konklusinya, aku kena gi umah makcik kt kulim.

pagi td dh g amik kad pngnalan baru aku kat jpn. diorang dh amik dah kad pngnalan y bergambar dak kecik drjah6 tu.
yang comel2 tu*pasan lak..wekkk*.
sedih gak.tapi seb baik aku puas hati ngan gambar yang terbaru ni.
kalau tak, mau guling2 kt pejabat JPN td.huhu..pas gi amik ic, g tnya tiket, mana tau kot2 ada yang hari isnin, leh lah tukar.
tnya punya tanya, sume dh hbis, bas trans ada hri selasa.
kalau balik hari selsa, baik ak amik cuti semnggu lagi. dengan berat hatinya pulang tanpa ada pertukaran tarikh pada tiket bas aku yang bertarikh 4/2/2011 bersamaan dengan hri jumaat. aku tak relaaaaaa...huhu..tp nak wat cnner dah. ayah kata, adatlah orang belajar..*sabar2..da lbih kurang tiga bulan jer lagi*







Photobucket

5 respon masam manis:

NOOR FATIN said...

sabar awak. sabar. dugaan orang belajar :)

JIJI YU said...

haha dah kate belajo lagi kan..hehe..

Izan Ishak said...

alaaa..jangan sedih2 ye. dugaan tu, coml plak budak kecik ni~

Azza Firza said...

ye sabar sabar, allah sntiasa bersama dengan orang sabar

chiLleD...!! said...

@NOOR FATIN
tu lah..dugaan tol..seb bek xlma dh nk hbis..=)

@JIJI YU
tp xserik2 gak ni..hik3

@Izan Ishak
dh dpt trima dh..cnner pon, kna g gak sok..hehe..comel kn budak tu..

@Azza Firza
i'Allah..=)

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger