Jan 1, 2011

kisser sejati..


i love USM, u love UITM

ehem3.. kitorg baru dtg ke U msing2.. aku da smnggu dah.. ngan cable LAN pon xbrapa nak btol.. sume Hook cable patah.. musykil aku... padahal aku tinggalkan ari tu elok je..adeh..

aku nak cakpa pasal kisser lah..hahaha..

bes x adik2 dapat kiss somebadi.. hek3.. pe r.. bukan adik2 je.. aku pon penah jadi kisser.. kisah dulu2 pnya.. dulu agak kerap lah.. bese lah.. zaman muda kan..hehehe.. kalo tnya aku.. mmg bes r..dapat kukuhkan ikatan antara satu sama len..

ummm.. nape kiss tu bes.. sbb.. anda dapat mnikmati kegebuan muka atau mulut psgn masing2..hahaha.. giler pnya statement..

tapi.. aku cdgkan.. bek llki atau pmpn.. kamu kena jadi kisser cam aku jgk.. smpai skrg xleh nak berhnti.. nkmat wOo.. jadi ketagih lak..hehe.. so.. meh pakat ramai2 jadi kisser..heeee

aku kiss pipi mak aku je.. laga pipi ngan pipi..hak3
adik2 pmpn pon cmtu..bes wOo..hee

0 respon masam manis:

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger