Jan 3, 2011

DIARI SATU

salam...dh tiga hri kita berada di thun bru dn dh hmpir 2buln kot ak jd silent reader...perasaan y sgt malas tuk mngupdte blog telah menghantui aku..haha..skg ni pon ngah pksa diri...xpe2..ak tulis seikhlas hti..

berbalik kepada cerita tahun baru. 2010 berlalu dengan cepat. macam-macam perkara berlaku dan ianya akan menjadi kenangan dan meninggalkan satu memori yang tidak dapat diubah lagi..dan hari ini telah bermulanya semester baru..semester akhir aku berada di kedah..i'Allah..sempena dengan semester akhir aku, aku nak wat satu diari di mana aku nak cerita setiap hari yang berlalu sepanjang semester ni. sebarang bantahan terhadap keinginan aku ini tidak diterima..dan aku harap ianya berjaya..maklumlah..aku ni malas nk update..and takut korang borink n meluat-luat baca blog ni*pdhal xde org dtg pon*..hahaha..pape j lah..

ak blik k kedah hri sabtu pagi, tp smpai umah sewa hri ahad petg..amatlah jauh perjalanannya..spnjg msa tu, g shoping2 cri brg2 krpluan, jln2, mkn2...thanks a lot pada pihak yang terlibat..i have a sweet memory with you...okay..skg smbung ngn diari..

HARI PERTAMA

memulakan hari dengan semngt (semngt k???)..kelas hri ni hy dri pukul8 hingga pukul9..haha..lecturer tanya aku,"nak cancel kelas tak petang ni??"..memangdangkan, kelas sesi petang lecturer yang sama..so, ak pe lagi..of course arr nak kn..ak jawab "leh gak"..sja nak amik hati, xnk tnjuk sangat lah kn..hik3..then dy cakap, "ok, kelas petang ni cancel"..ops..ak tergamam..terkejut gua..n scra spontannya kuar perktaan why??? means that npe kelas cancel..baik tak aku??baik kn..leh tanya nape kelas cancel..septtnya sorak je lah kan..hehe..upe2nye lecturer mmg nk cncel klas cos dy xdpt silibus lagi..wuahahaha..

dh hbis kelas kul9 terus g tgok jdual kelas..salin2 jap then g settlekn pndftrn HEA..okay..dh settle sume..cma dftr subjek xsttle ag coz xleh nk dftr stu sbjek ag..dh sttle sume trus mnuju k UKK, tempt bese lah..rindu sma UKK..ak dh tk jdi PM tuk sesi ni..n alhmdulillah..mcm2 hal trjdi n mgkin ak xkuat hadapinya..lepaking jap kt sna..bile dh xde pape, kuar g mkn n lpas tu tolong cik kemas brg2 dy..akhirnya lupa nk blik umah..smpai k ptg kt sana..so, hri aku hri ni hanyalah mengemas di UKK..



Photobucket

2 respon masam manis:

cik grrr said...

hahaha...camne lak x der org?!
ni saya duk bca ni...but entry tu kasi gempak la ckit, letk pic ke...bes gak nk bc diari org..secara free an?..hehehe....

Insya Allah ada masa and rajin i singgh selalu, k.

chiLleD...!! said...

thanks ats nsihat tu..hehe
act sy ni xpandai bab2 mcm ni..brblog pon tuk suka2 jer..aftr this sy akn cuba ikut nsihat tu..hehe

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger