Sep 20, 2010

ttg kucen dan bayi..~







Assalamualaikum
selamat pagi dan salam aidilfitri sy ucapkan..hek3..
nak cter ttg kucen... hurmmm... cter ni cter lama.. tp aku nak jugak gtau...sdey tau bila tgok gmbar2 kat atas tuh..


Berlaku di Kunming Panlong, China. Empat ekor anak kucing telah dibunuh dengan kejam oleh manusia. Paling menyayat hati apabila melihat ibu kucing tersebut cuma menghidupkan anak-anaknya dengan menjilat-jilat mereka.. bygkan... mereka mmbunuh anak2 kucen tp kat malaysia mmbunuh bayi yg dkndung slama 9 bulan... apa nak jadi dah dgn ngara aku nih...

ari tu aku balik raya kat kelntan.. mentang2 ramai sdara aku yg pregnt, bercakap siang dan mlm pasal lbOur rOom... kndgn... bleeding, mcm2 lah... ada yg anak sulung... ada yg anak ketiga dan ada lg bbrapa org.. fuh... pndai je bajet..hahaha.. preg ramai2... xdelah.. aku cam dgr je kan cter dorg..cner nak dpt anka cntik. anak mndgr kata.. soleh.. mcm2 lah petua.. dan sudah pasti bnyak yg aku dapat.. sbb aku yg mndgr dan cuba mnjadi pndgr yg baek..hek3..... aku bukan lah org yg nak amik tau jgk kan..tp bila dah dgr, aku x berganjak lg..hek2.. aku tau btpa sshnya dorg mmbawa sorg bayi dalam kndgn, alahan, sakit sana, sakit sini.. mcm2 la.. cuma sanggup mnahan sakit sprti tu demi seorg anak.. cuma... knpa ada manusia yg kejam dan snggup buang serta bunuh anak2 mereka.. fikirkan lah.. btapa ramai pasangan yg kawen dan xdpt anak..........


bagi lah kat dorg. at least terjaga jgk anak tu,, dberi spnuh kasih syg dan x terbiar. kucen lg sygkan anak mereka dari kita sndr.. fikir kan lah.

tu je k.. hahaha.. bye2







0 respon masam manis:

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger