Sep 19, 2010

1 call, bOleh zina... cett..

dunia skrg..adeh..mcm2 tau.. aku bukan nak iklan kan korg satu bnda tau... kalo korg perasan la kan...


contoh dalam satu newspaper kat msia ni kan... bnyak iklan2 massage or sgn kata nama len urutan... polis baru bongkar kan taktik baru di mana kalo call dorg, slain urutan, anda akan dapat extra service di mna ken bayar extra chrge la kan.. adeh.. bukan saja utk golongan berlainn jantina ttpi jgk ssama jantina.. adeh.. apa nak jadi dah ngan negara aku ni...huhu


ni post pertama slpas cuti hari raya.. hek3..

lari dari tajuk trus k..hahaha.. aku nak cter jgk ttg raya.. tajuk kat atas tu aksi gmpak je tau.. baca sampai abis k.. aku nak cter ttg kjdian di mana aku amik sume coklat, bukan biskut coklat cam almond london tu k.. coklat la yg 30 sen sbijik tu..haha.. aku bantai sume skali.. sbb tuan rumah letak dlam bekas raya kan, so, xsalah aku habiskan.. bapak gler tamak.. takut woo tyme tu.. pnuh dua2 poket aku..hahaha..


mmg xleh blah tyme aku nak kuar rumah.. msti kena salam2 kan.. sbbkan tkut, aku cium tgn llki2 len even ada yg lagi muda dari aku..haha.. adeh.. pe daa.. mmg tamak btol dan x de malu lgsg..hek3... jgn tiru gaya aku sbb bnda tu nmpak cam xelok.. mmg la tuan rumah bg org makan, tp mknn tu bukan utk anda seorg k..hek2... t kalo ada cter lg, aku post entry yg baru k..hehe..

xterlambat utk aku ucapkan selamat ari raya eidulfitri..hek3.. jgn lupa pose sunat dalam bulan ramadhan k...hehe ~ 6 hari je

0 respon masam manis:

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger