Jul 27, 2011

kawen?

aku dihujani pnggilan dari sorg teman.. pagi td lah.. so, aku duk ngan mak aku, malas la nak jawab fon kn..so, last2 aku g jawab jugak..

kawan: weyh.. aku nak btau ko nih.. bnda pentg ni..

aku: haaa.. nape geng.. de pehal

kawan: aku kawen la 29/7/2011.. dtg ea.. aku ajak sume2 kawan2.. so, aku xlupa ko jgk..ko kan kawan bek aku skolah mngah..haha.. geng biol..

aku: weyh.. da nak pose la dow.. bahaya la ko kawen tyme tu.. t xckup pose ko.. *mmg sedia xckup dah smnggu*

kawan: hahaha... ni apa mksud ko nih.. tang mana xckup nih

aku: xpayah xplain. ko pon tau.. ni ko pesal nak kawen dekat2 pose ni.. lg dua hri dow nak pose.. aduhai.. aku bukan pe. nmpak xcomel la kawen dekat pose

kawan: ntah la.. aku pon xtau.. mula2 aku da stju ari ketiga raya..pastu atuk llki xstju.. dia ckp nak cucu awal

aku: gila ko.. ko branak ke dalam masa sbulan.. ko xnak pose ke sbulan? atuk llki da nak mati ea?

kawan: tu yg aku heran ni.. haha.. ko jgn wat lawak bodo, xde nya leh lahir dalam masa sbulan. nih aku pon riso nih.. mmg la nak kawen awal. tp pose.. aku xnak dow.. tp atuk dia paksa2. sbb dia ckp, kalo xjd, jgn kawen smpai bila2.. adeh.. nyusahkan aku je.. buat aku bmbg.. nih ntah pape la dia nak nih.. cucu? haram.. mana ada cucu sbulan.. len la sblom ni aku da preg 8 bulan.. ckup 9 bulan. pas raye, aku inject..

aku: aku rasa, atuk llki tuh.. bongek da kot..haha.. xpe lah weyh.. aku ada keje.. ko pon mmg sah da kawen.. ngane2 pon mmg ko akan kawen jgk, t aku dtg la.. kalo aku rajin aku bawak la adiah. kalo x, aku goyang kaki je..hahaha.. aku ada keje nih

kawan: hah.. ko kena bawak.. bnda mahal2 k.. aku xnak bnda murah2..hehe.. ok2.. dtg ye.. sbb aku nak kwn2 aku dtg,, p sana smbung keje ko.. bye

aku: bye2.. slmt pgntin baru




ksimpulan: aduhai.. anak muda mmg la xreti pape.. tp org tua macam prgai budak2.. da kawen pon tarak tau ka xdgalakkan kawen dekat pose.. nak je aku pnmpor atuk dia tuh..

3 respon masam manis:

cimOt said...

ape laaaa atuk dia tu!! kalau iye pon nak cucu awal, bawak2 laa besabor dah nak dekat bulan pose ni..haishhhh..aku setuju benor ngan kesimpulan ko tuuu..

jeBateja said...

uikkk...boleh terlajak perahu tu....bahya.....ahakz....ahakz...

ain fathihah said...

mungkin atuknya ada sebab lain.hehe

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger