Mar 12, 2011

di sebalik debar malam pertama

ehem3.. dgr malam pertama trus terbyg ea? ileks r bro.. jgn gersang dulu,, ni bukan entry lucah atau pape.. skdr nak share shja sumtg yg korg patut tahu.. berlapik pnya bhsa, jgn duk byg plak k.

act sapa xsuka malam pertama? berdebar2 kot.. slama ni dgr dari org len, dari buku je ttg malam pertama kan... dan mlm tu mereka akan alami sndr..bes ke x? xtau.. aku xtau sbb xkawen lg.. pagn muda trutama gadis (org yg xpenah ditebuk scara sgja, xsgaja aku pnggil gadis lg k) biasanya mmbayangkan sakit bila mlyari malam pertama..cewah..hahaha.. sang truna lak mmg xcted habislah.. nak tunjuk kejntanan la kononnya.. hee.. terburu2 tnpa pikir ttg psgn.. nak knikmatan jgn rushing..slow2.. hek3..

persiapan fizikal

persiapan fizikal penting kot.. terutama wanita.. besenya.. pngtin pmpn lbih penat berbnding llki sbb wanita yg nak akwen akan tdur lewat shari sblm majlis perkhwinan. sO.. sang suami, jgn nak mmksa "yang, jgn la tdo, abg da xsbr nak mghunus keris ni"..demmm.. sudahla kaum llki ooi.. pk la org len jgk.. dia tu psgn kamu.. xsmstinya malam pertama tu malam pertama majlis tu.. sabar.. pmpn masih ok, berdara lg, wat apa cepat2.. ileks2 sudah.. xhilang nya dara pmpn tu kalo malam pertama perkhwinan x wat.. adOi..

persiapan mental

yg ni pon sgt pentg.. trutama wanita yg sering rasa malam pertama mnyakitkan.. besenya.. malam pertama tdak apat dirasakan secara mksima sbbnya tiada persediaan mental dan psikologi yg cukup.. mklumlah.. pmpn takut, llki lak nak cepat, cepat melampias nfsu.. alih2 pmpn xnak.. kan ssh tu.. adeh..

ilmu.. cukupkah??

utk pgntin baru.. yg masih lg dara dan truna.. mereka mmerlukan mklumat yg lebih.. kalo duda dan janda, mereka sedia mklum situasi hub kelamin tp x bg dara dan teruna.. sO, kena cari mklumat sdikit spy isteri dapat knkmatan yg ckup pd malam tu..

mklumat lbih kepada pgtahuan macam mana nak mmberi kepuasan yg btul kpada sang isteri. suami msti tahu isteri ada respon yg len dari dia.. llki jauh skali mudah tergsang, tp pmpn atau wanita mmerlukan masa yg agak pnjg utk trgsang, kalo llki tau ttg hal ni.. aku pasti mereka x terburu2..

tahu bahagian tubuh yg snstif

hahaha.. ini bes.. bhgian ni dinamakan errogenous zone yakni bhgian tubuh yg snstive terhadap rgsangan. yg ni pon buat kaum llki.. msti tahu kat mana nak belai isteri.. bukan men masuk je. last2 jerit2 je isteri.. kalo llki tau ttg ni, mereka akana tahu wanita, sang isteri dah bersedia atau blum utk lgkah strusnya.. alaaa.. org pnggil foreplay la.. adeh.. ckp ngan korg ni ssh.. at least aku xmlucah. skdr mberithu shaja..haha

jangan makan berlebihan

ni pon utk kaum llki.. sblm malam pertama bersama psgn, jgn makan bnyak sgt.. kalo makan bnyak. sbhgian besar darah akan berkmpul di bhgian perut utk process pencernaa. sO, korg xdpt "ketegangan" yg cukup dan ini akan buat psgn x dpt kpuasan yg ckup.

tnggalkan kngan yg indah

mlm pertama sgt indah.. ia akan diingti smpai bila2..so, apa kata tnggalkan sdkt kngan yg sgt menarik utk psgn anda. buat dgn lmbut dan penuh tatatertib spy sang isteri dan suami akan sntsa mngingatinya.. hehehe




dan.. amik ni sbg ikhtibar.. blog skdr tmpt utk berkongsi pendapat bukan utk mlucah xtentu hala.. so.. harap sume dapat paham apa yg patut dan apa yg xpatut.. slmt pngtin baru utk sapa yg baru nak kawen atau yg telah kawen.. layanlah isteri anda dgn bek sbb mereka adalah tmpat anda utk bercucuk tanam dan mnuai hasil.heee

2 respon masam manis:

jeBateja said...

aiyokkkk.....den ni kira ulangkaji je ni.....ahakz

ain fathihah said...

woahaaa..haha.

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger