Nov 16, 2010

raya di U dan kisah swimming~

salam... POse x ni?? hek3.. pose2 la ye
umm.. aku kat perntauan lg ni.. xbalik utk raya.. hehe
nape? sbb still ada xam.. so amik keputusan xnak balik... hOho

cett.. abah x marah.. so aku pon xbalik lah.. kalo dia paksa baru aku balik..haha

owh..kawan aku baru dtg ajak swim..
tp aku cam xnak pegi je.. xde du8 la.. swim pon nak kena du8 lg.. nak sewa2 sume.. du8 mnyak.. hello, ni bukan alasan xnak perg dan aku pon leh swim je tau.. haha.. kepandaian aku terserlah ketika mgkuti scuba...
hOho... ea.. lupa nak gtau... camat ary rayer buat sumer...

maap ye kengkawan sbb aku xsmpat nak balik beraya ngan kOrg..hee
pasal swim.. kalo g sana leh cuci mata..

sbb dulu kawan aku ada gtau..
"kalo ada awek vietnam, mmg cun, leh tgOk dorg pakai bikini, suar dlm kecik je kat bawah tu"

kalo awek cina plak "awek cina suka garu mOntot dalam air"
adeh
aku pon trgin nak g tgOK jgk..hahahaha
tp xperg kOt.. sbb xrasa ada mud lor nak pergi..

xpape.. harap nnt leh tgOk bini je pakai cmtu.. kan syg, jOm kita swim..hahaha

ayat gatai yg mmg xleh blah..

0 respon masam manis:

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger