Oct 26, 2010

si dia merajuk~


aku xpndai mmujuk kalo si dia merajuk.. hehe

ummm.. mmg.. aku akui.. mmg salah aku..hehe

kdg kala aku ditnya btOlkah aku mnyayangi dia..

ayat aku mudah,.As long as always hold u in my heart, i will never lose you.. bukan sstu yg skjp tau.. sudah 4 tahun berlalu.. mmg kdg2 ada mslh..hehe.. biasalah.. adat sstu perhubgn..

siyesly.. hub kitorg skdr dgn pnggilan nama... xde i love u cam budak2 muda yg len.. nak kata agak islamik.. xtau lah.. jumpa pon x tp sekadar mgirim hadiah.. tidak col antra satu sama len jauh sekali mahu webcam.. skdr msg.. ni yg kami buat utk hub kami..

hehe.. sbb kuat msg2.. kdg2 gaduh sbb borink.. sbb cakap yg sama hari2..

mahu sja aku ucapkan pada si dia.. heaven sent me you to make my life complete.. si dia ni kdg2 mrajuk mnja.. haha.. bukan slalu.. just ada sstu yg aku ni xbrapa nak phm sgt.. mklumlah.. hahaha... sbb misunderstdg.. so, si dia mrajuk dan aku lak kdg2 asik pujuk ngan cara sama.. then mrajuk lg..hehehe.. kdg2 org cakap ea ko ni borink la.. pujuk awek cara sama..
nak wat cner bro. bnyak tktik wa buat jrg skali yg mnjadi.. yg mnjadi tu yg wa ulang2 tu..hehe

org berckp khgatan cinta.. aku pon mulakan ppth aku.. love turns winter into summer..

hehehe..gedik aku kan?? tp khgtan cinta tu kalo kena cara mekar.. then tgh mekar tu yg ada ribut tu.. tp beselah.. adat cctu perhubgn..

kdg2 aku ada mslh sgt berat.. nak gtau dia.. tp takut sshkan dia.. aku nak saja dia tahu yg aku nak gtau dia

u r my shining star,
i know u will never fade,
u will be my light to help me,
read my map of happiness.

sbb aku rasa.. even dia majuk nagn aku.. aku rasa tnang dimarah dari serabut dgn bnda2 len..hehe

when u love someone, all ur saved up wishes start coming out..

aku xbrapa reti nak express prasaan aku.. hehe.. mmg btol.. klmhn ketara.. hahaha.. mmg si dia majuk r.. sbb aku paham

love is much like a wild rose,
beatiful and calm,
but willing to draw blood in its defences

maaf ye syg sbb bnyak mlukakan ati mu.. biarlah 4 tahun ini kita selami dgn cinta2 suci utk Allah dan RasulNya.. aku sgt mnyayangi dirimu.. kdg kala diriku silap.. tp aku cuba mncari kekuatan dalam klmahan yg ada.. maaf kan aku atas kesilapan kata2 ku.. bukan jiwang tp inilah yg aku rasa.. berslh..








0 respon masam manis:

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger