Oct 11, 2010

manakah satu nikmat Tuhan yg mahu kamu dustakan?

huhu.. terpikir aku..
adakah aku sorg yg bersyukur.. dan aku xtau.. cam kureng jgk la.. sbb kadang2 aku pon slalu marah bila sstu rezeki tu Allah xbg kat aku..

bukan brmakna aku mmbntak.. aku just mmpersoalkan knapa...

dan knapa org tu dapat tp tidak pada aku..

hehehe

lawak kan.. inilah mnusia.. makin bnyak Allah bg nkmat, makin bnyak kita akan persoalkan ttg nikmat Tuhan.. slalu je nak cukup terutama yg kaki cari du8 ni..hek3.. aku xsindr.. aku gtau knytaan doh..

bila baca tafsir Quran.. surah Al Rahman.. aku rasa bersalah.. bnyak gler nkmat Tuhan yg dberi. tp aku xpenah sedar.. hehehe.. act bnyak2 kan mmbca tafsir.. sbb ada sstu yg unik ttgnya.. eh.. truk kan.. bnda baik yg aku buat pon aku nak gtau..hahaha


bukan nak gtau.. tp nak bg pngajaran spy kamu2 sume rajin2 lah baca tafsir.. quran baca la skali k.. jgn bca tfsir je..hehe..

tu je aku nak gtau.. aku xtau nak post pe.. nnt kalo ada idea aku post NEW ENTRY...~
huuuu










0 respon masam manis:

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger