Oct 16, 2010

llki lbih cntik dari pOmpuan




gambar panas terbaru dalam blog ni..heeee







yg ni aku ada bukti k.. hahaha.. act aku tibai gmbar dari blog org len... tp aku nak olah ngan ayt sndr.. pedulik apa aku kan.. skrg da dekat nak exam.. da jaranga da masa nak post entry.. bz weyh..

hehe.. tgok sume.. gmbar kat atas tu.. ea... aku xpe tgok.. kalo dia bukak trus kat atas tu pon leh je tgok sbb aurat llki dari pusat hngga lutut?? ekk?? llki? biar bnor..hehehhe

aah.. mmg llki tau.. so yg ttba follow blog ni, trutama yg terun
a serta duda dan tmbahan kpda suami org, ni bukan calon istri anda k.. sbb dia xleh branak utk anda.. hahaha.. so pe jadah kalo nak kawen kan..


ni pic dia.. so jgn berangan k nak pasang lebih.. hahaha..

ekkk.. aku tertipu...



0 respon masam manis:

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger