Sep 2, 2010

kucen~





bila berckp ttg kucen. mstilah nak cter ttg kucen kan.
haha.. kat block aku ni kan,, xtau lak ramai pnggemar kucen,, smpai aku pon naik heran..

xpenah lg aku tgok dlm hayat hidup aku ada sekelompok manusia yg bernama llki yg minat kan kucen..

ada bbrapa nama.. yg aku sgt plik..haha.. ummm..muka gengster abis, last2 aku tgok dorg beli makann kucen kat kedai.haha

adeh..mcm2 lah hdup ni..xpercaya lak aku tgok kejadian sperti ni...
nape aku suka kucen??
sbb kucen sgt comel dan mnja.. tp kucen ni ati2...anda akan jadi kuli kucen kalo anda terlalu mmnjakan mereka..

kdg2 kena pukul, jgn bagi dorg buang air merata2..
kucen ni mmg suka buang air merata2
xtau sbb pe
tu yg kena ajar sket tu...kejam kan..hehe

haha..pape hal..sygilah bntang...

sbb pape yg berlaku dalm ssuatu perhubgn, mstilah dinilai dgn kasih syg ssma mkhluk..hehe.. chOw...

5 respon masam manis:

jeBateja said...

Wowowowowowowo...den minat oooo kucen...hampir setiap hari beli makanan kucen kat kilang tempat den...sempena bulan pose...sbb kantin kilang den tak bukak pd bulan2 pose ni....ahakz

chiLl Out...!! said...

hek3... leh bg x sekor? ea.. ke hang yg makan mknn kucen tu..haha

Kay said...

saya pun minat kucing...percaya atau tidak, kat kampung kami ada 21 ekor kecil, 7 ekor besar (dewasa)yang selebihnya masih kecil...comel tau..:)

Nur Hawa Mohd Zin said...

cumilnye...suke sgt tgk gelagat kucing..hehe

jeBateja said...

Chaitttt...ado plak...den mano plak makan makanan kucen tu....bau busuk....ahakz

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger