Aug 15, 2010

perkara yg paling aku benci

  1. aku benci kalo ssOrg tu ulang lagu beratus2 kali.. means lagu sama ok
  2. aku bnci cter yg kalo triller nya cam gempak tp tgok cam hampeh..
  3. aku bnci ssorg kawan mgkhianati aku di saat aku selalu membela mereka saat senang dan susah
  4. aku benci kepada kegagalan tp selalu terjadi. tp aku sedar, hidup ini dicipta dengan penuh ujian. sekejap aku kat atas, sekejap aku kat bawah.
  5. aku benci baju2 yg busuk. sbb tu aku cuba elak baju2 aku dari berbau busuk.
  6. aku benci bila earphone aku rosak. sbb aku mmerlukannya bila aku stress. lagi suka dengar ceramah tyme2 bnyak masalh...
  7. aku benci bila org ngumpat aku even aku xpenah kenal pon org
  8. aku bnci org tutup kipas tyme tgh hari, panas2..
  9. aku benci....................................... bila stress..
  10. aku benci pnykit aku. tp aku trima dgn redha
aku sepatutnya bersyukur... even bnyak aku benci, sbnrnya.. aku trima sume nya ngan redha.. xmelatah. senyum even ada masalah, xpenah nak tunjuk btpa aku ada masalah kat org len... aku hnya ada dua org tmpat aku mngadu..skrg.. aku kena trima... aku xdapat kawal sume perkara.. dan mula mmkirkan apa yg buruk bakal berlaku... ~

0 respon masam manis:

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger