May 2, 2010

pOndok ati ku~


haish....... nak bercerita ni..

kisah persahabatan......
nak bercakap ttg hub ni... bukan nak ckp ttg hub cnta..

.........

just bercerita mngenai erti sbuah persahabatan....
....
.....
.......
.........

ni bukan cter luar bese, astavaganza pnya cter.. just sbg satu tnda trima kasih dan luahan buat ssOrg yg slalu mndgr suara ati kita...

sOrg shbt x smstinya dia Org yg..

kaya,
pnyai kereta mewah,
tnggal di rumah besar,


sOrg shbt adalah sesOrg yg mmpu berada di saat kita ssh, di saat kita snang, di dalam sbuah duka dan juga di dalam manisnya snyuman dan ketawa.. dialah pndokong dan dialah jua pnyeri khidupan... di mana khadirannya mmberi kita cahaya khidupan...

aku bukanlah sOrg yg mndambakan kawan yg ramai.. aku juga bukanlah mndambakan pminat yg ramai... cuma sOrg insan yg bergelar sahabat.. yg mmpu mmbawa aku ke syurga hakiki.. dan mmpu mmberi sinar kbhagiaan buat diri ini...



shbt.....

dtgnya tnpa diduga...
kehadirannya mematangkan kita...
dan pemergiaannya tnpa ati yg rela..


sjauh manakah mmpu aku mlgkah.. sjauh manakah mmpu aku titipkan doa.. sjauh manakah mmpu aku bertahan tnpa sOrg shbt...

Allah memberi dan Allah jua lah yang mnarik semua nikmat-Nya...


psst: kata2 ikhlas buat sesOrg yg aku sygngi...




0 respon masam manis:

 

(c)2009 masam manis kehidupan. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger